Wednesday, November 15, 2017

Finally, I'm Graduated in Bac Sc GIS !!!

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

(: ...لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl

Alhamdulillah. huhu lamanyaaaaaaaaaa x membebel kt sini. haha mcm2 da jadi sebenarnya dlm hidup aku,, dgn projek sarjana muda nya, kerja n mcm2. hermm rugi plak ann xmenconteng catat semua kt sini kenangan tu semua.

post kali ni xde nak cite apa sgt. tapi nak cerita betapa bersyukurnya aku bila dah dapat result aku boleh grad!!! syukur alhamdulillah.. sgt2 risau, sbb masa last sem tu laa mcm2 hal berlaku.

-dgn aktiviti kelab astronomi yg sgt2 pack
-dgn assignment xpernah henti2
-dgn hal kelab bumi hijau ktf
-dgn nak buat research n proses data psm
-dgn hal mhtm
-dan kerja part time nyee
-dan lain2 ntah xigt daa

meh nak belanjee sikit gambar da grad!! kih3 bukan senang tau nak melalui saat2 sukar tu..terutama tanpa insan tersayang di sisi..mak pun da xde.. ;(


UCAPAN PENGHARGAAN:

1. Terima kasih x terhingga kepada mak abah dan keluarga...tanpa doa dan sokongan yg x putus2 dari mereka, xtahu la aku kuat ke x nak melalui dugaan demi dugaan yg dtg sepanjang 4 tahun aku kt UTM..dari aku lahir sampai skrg, jasa dan pengorbanan mereka xmungkin aku dpt balas..mudahan aku jadi orang yg tidak menghampakan harapan kedua org tuaku..ameenn ya robb. 

2. Terima kasihh tersangat2 pada main SV aku, Prof. Dr. Alias bin Abdul Rahman dan co-SV, Dr. Hamdan bin Omar yg banyak membantu, bg moral support, xbg aku stress sepanjang nak siapkan thesis aku sebagai syarat last utk bergraduat.

3. Jutaan terima kasih pada senior-senior dan pensyarah-pensyarah yg membantu dan mengajar aku (sepanjang 4 tahun) dan dlm proses nak siapkan result n thesis..terutamanya kpd En. Afizzul, staff FRIM (a.k.a super senior dlm remote sensing), Kak Yasmin, staff FRIM (super senior jugak dlm remote sensing), Dr. Zamri (lecturer), Dr. Dyana (panel psm), Dr. Wan Hazli (panel psm), Prof. Madya Zulkepli Majid (panel psm), Dr. Wahid (panel psm), Dr. Faisal (penyelaras psm), bro Asraff (senior dlm GIS), kak Lina Farhana (senior dlm GIS) dan lain2 yg sudi melayan soalan aku.hihi

4. Ribuan terima kasih pd kawan2 kelas yg banyak membantu aku n bg moral support chayok3! Especially pada Azra, Diana, Aiman, Azna, Fateh, Mina, Iqa dan lain2..

5.  Tidak lupa pada yg mendoakan dari jauh..

semoga Allah membalas kebaikan kalian dengan sebanyakk banyaknya kebaikan dan rahmat dariNya..ameennn 💗

No comments: